zaterdag 12 augustus 2023

Challenge Augustus Hobbyshop Veldmaat Maak een easelkaart

  Goedemorgen allemaal, ik mag jullie deze keer een reminder geven voor de lopende challenge bij Hobbyshop Veldmaat 

Het thema dit keer is maak een easelkaart.

Nou , dat vond ik harstikke leuke om te doen!!

Ik heb er zelfs 4 gemaakt op 1 kaart , met daaronder een doosje waar je iets leuks in kan stoppen, bijv omdat het een baby kaartje is geworden een paar sokjes bijvoorbeeld. 

Ik heb gewerkt met het superschattige papier van Craft O Clock Hello little girl. 

Ik heb daar ook de elementjes van gebruikt, echt te schattig papier dit hoor !!

Nou ik zou zeggen doe lekker mee met de challenge en bij voldoende inzendingen wordt er een prijsje verloot, hoe leuk is dat !!

Op het blog van hobbyshop Veldmaat kunnen jullie alle info vinden over deze kaart 

Maar ik zal jullie eerst mijn foto's laten zien, en dat zijn er best wat hoor !!

Veel plezier bij het maken , en tot de volgende keer weer, groetjes Francis 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...