dinsdag 11 oktober 2022

Samen creatief #30

 Hallo allemaal, Amber heeft deze keer de samen creatief mogen geven , en natuurlijk is daar weer de bekende bloghop aan verbonden.

Laat bij iedereen, dus ook bij hobbyshop Veldmaat een bericht achter en maak kans op een leuke prijs!

Ik zal jullie doorlinken naar Renate, en in haar bericht worden jullie weer met een link doorgestuurd naar de volgende.

Het leukste vinden we natuurlijk als je de samen creatief ook maakt!. 

Ga dan naar de facebookpagina van Hobbyshop Veldmaat en zet daar je foto in de samen creatief map !

Heel veel plezier bij het hoppen en evt maken van deze toffe kaart! 

Hier is mijn exemplaar !!

Groetjes Francis 







16 opmerkingen:

  1. Francis, zo krijg ik wel zien in wat lekkers, mooi design papier gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En deze zijn heerlijk, geloof mij !!!Dankjewel Rikie !!

      Verwijderen
  2. Ook mooi…..met die heerlijke macarons erop……prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Francis....een ''heerlijke'' kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een kei gave kaart heb je gemaakt. Groetjes, Catrien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Wat een prachtige afsluiter van de bloghop is dit.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk model kaart. Mooi papier en prachtig bloemen op verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

jij bent van onschatbare waarde

  Hallo allemaal, ik mocht weer een kaartje maken voor Hobbyshop Veldmaat , en wat is er leuker dan een kaartje krijgen met een compliment?...