dinsdag 13 december 2022

Samen creatief 32 Hobbyshop Veldmaat

 Hallo allemaal , het is weer bloghoptijd .

Miranda heeft net de samen creatief gegeven  , en het is weer de beurt aan jullie om lekker mee te gaan doen en ook te bloghoppen .

Ik link jullie door naar Renate, en van daaruit worden jullie doorgelinkt naar iedereen. Laat daar een reactie achter, dus ook bij hobbyshop Veldmaat zelf .

Alleen dan maak je kans op het shoptegoed !

Als jullie toch een reactie geven , zouden jullie dan gelijk lid willen worden van mijn blog, dat zou ik harstikke leuk vinden!!

Nou, hier is dan mijn uitwerking van de samen creatief.

Ik heb gebruik gemaakt van het mooie papier van Jenine, inner peace, en daar ipv Mica een stukje acetaat gebruikt . 

Het was een leuke creatie om te maken , een bakje in een doosje, en ik heb er een bloementoef in gedaan.

Ik hoop dat jullie het een mooie creatie vinden, en zelf ook lekker aan de slag gaan. 

Fijne bloghop en groetjes Francis 















18 opmerkingen:

  1. Ook al zo een prachtig kado doosje.
    Zo mooi gemaakt met deze materialen
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elle-Jeanne en natuurlijk groetje terug van mij !!

      Verwijderen
  2. Schitterende creatie is het geworden. Leuk om zo iets te mogen ontvangen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewlel Rina en ik zal je iets verklappen, deze hou ik lekker zelf hihi, groetjes Francis

      Verwijderen
  3. Wat heb jij fantastisch desingpapier gebruikt, waardoor het een mooie creatie is geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is echt gaaf geworden ook het papier wat je heb gebruikt was leuk om naar te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw hij is geweldig Francis...tja ik ben dan ook een roze fan he.
    Nee hij is heel mooi opgepimpt hou ervan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt Francis....wat heb je gaaf papier gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, dat is het mooie papier van the inner peace collectie, groetjes terug, Francis

      Verwijderen
  7. Leuk zo met de bloemen om het hoekje heen plakken. Bedankt voor dit leuke voorbeeld!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello world

  Hallo allemaal, ik mocht weer een kaartje maken voor Hobbyshop Veldmaat. Ditmaal met het schattige papier van Scrapboys - Sweet Ballet. A...