dinsdag 8 augustus 2023

Samen creatief 40

Hallo iedereen, Miranda heeft net haar samen creatief  live gegeven. 

Wat was het weer een mooie he !!

Jullie kunnen bij ons allemaal bloghoppen om alle mooie creaties te bewonderen.

Ik link jullie door naar Hobbyshop Veldmaat, van daaruit kunnen jullie op alle namen klikken .

Laat een reactie achter, dat vinden we harstikke leuk !!

Als jullie ook meedoen met de samen creatief , dan maak je kans op 10 euro shoptegoed.

Er moeten wel 10 mensen hun creatie hebben ingeleverd, ander word er geen prijs verloot .

Ik heb mijn creatie gemaakt met de mooie lijn van Romantic moments van JMA .

Ik zal het onder mijn foto's linken voor jullie !!

Veel plezier bij het hoppen en natuurlijk ook meedoen!

Groetjes weer en tot de volgende keer, Francis 












4 opmerkingen:

  1. Jij hebt ook al zo'n prachtig album gemaakt Francis. Dat papier is ook een snoepje. Heb het ook al gebruikt voor een project.
    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze is weer prachtig, net even anders.

    BeantwoordenVerwijderen

jij bent van onschatbare waarde

  Hallo allemaal, ik mocht weer een kaartje maken voor Hobbyshop Veldmaat , en wat is er leuker dan een kaartje krijgen met een compliment?...