dinsdag 13 september 2022

Samen creatief nummer 29

 Hallo allemaal, aan mij ditmaal de eer om de samen creatief 29 te mogen organiseren.

Ik heb gekozen om een kaart te maken, maar wel een met een wat aparter patroon.

Tijdens de live heb ik gewerkt met het prachtige Maja Design papier, maar tijdens het oefenen heb ik het mooie kerstpapier gebruikt van Studio light .

Deze kaart laat ik nu ook aan jullie zien .

Is de andere kaart af, natuurlijk zal ik die nog showen aan jullie !!

Bij  deze samen creatief hangt ook weer een blog hop.

Hop van DT lid naar DT lid , maar vergeet ook niet een bericht achter te laten bij de hobbyshop Veldmaat zelf 

.Ik zal jullie de link geven zodat je direct op het blog komt van Renate , en zij geeft jullie ook weer een link. 

Alleen dan maak je kans op een shoptegoed van 10 euro! 

Hoe leuk is dat , er is genoeg moois in de winkel te vinden !!

Maar eerst mijn kaart !!

Iedereen heel veel plezier bij het maken , groetjes weer en vergeet niet een opmerking achter te laten he , Francis  XX









18 opmerkingen:

  1. Op naar de kerst, maar toch een mooie creatie. groet van Rikie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaat sneller dan we denken, groetjes en dankjewel, Francis !

      Verwijderen
  2. Prachtige uitvoering van dit model! Veel werk, maar dan heb je ook wat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie,en idd we hebben er weer een mooi kaartje bij , groetjes Francis

      Verwijderen
  3. Volgens mij heb ik dit blok liggen! Ik ga eens kijken, kerstkaarten maken vind ik geweldig, bedankt voor de live.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan en dankjewel voor je leuke reactie. Ben benieuwd naar die jij gaat maken , groetjes Francis

      Verwijderen
  4. Wow....wat heb je GAAF papier gebruikt Francis!
    Zo leuk gedaan...het is echt een geheel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je lieve reactie , harstikke leuk om te lezen , groetjes Francis

      Verwijderen
  5. Wat ontzettend leuk gemaakt. Zo’n leuk idee om de binnenkant zo te versieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooooo de binnenkant is erg mooi…..schitterend gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. erg mooi geworden ook het papier is echt super mooi

    BeantwoordenVerwijderen

jij bent van onschatbare waarde

  Hallo allemaal, ik mocht weer een kaartje maken voor Hobbyshop Veldmaat , en wat is er leuker dan een kaartje krijgen met een compliment?...