maandag 14 augustus 2023

Doosje en babyalbum hello little girl

 Hallo allemaal, omdat ik nog zoveel van dat leuke papier had van Craft o Clock , Hello little girl besloot ik er nog een project mee te maken.

Natuurlijk voor Hobbyshop Veldmaat !!

Ik heb van een stencil van Dutch Doobadoo een deel gebruikt , en daar een doosje mee gemaakt.
Daarin een klein album gemaakt voor evt wat babyfoto's.
Dit zelfde papier is er ook in het blauw als je de jongen variant wil maken, want ook die is echt te leuk !!

Op het blog van de groep kan je ook alle informatie vinden!
Maar nu eerst mijn foto's !!
Groetjes weer en tot de volgende keer Francis











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...