dinsdag 10 oktober 2023

Samen creatief 42

 Hallo allemaal, wat was die weer leuk he, deze samen creatief 42 gegeven door Anneke.

Ze heeft er weer een geweldige openslaande kaart van gemaakt met waterval. zo mooi .!!

Jullie kunnen al onze creaties zien als je van de een naar de ander hopt, ik link jullie door naar Amber 

Vergeet ook niet te kijken op het blog  van Hobbyshop Veldmaat zelf, ook daar staan alle linken, klik daarop en je ziet alle mooie creaties !!

Natuurlijk is er zoals elke maand ook weer, doe je mee , en plaats je jou foto in het album op facebook of op het blog, dan maak je kans op 10 euro shoptegoed, hoe leuk is dat !!

Dus doe lekker mee allemaal!

Hier is in elk geval mijn versie van de samen creatief.

Ik heb gewerkt met het mooie papier van Lemoncraft, secret garden.

Ik zal dit mooie papier linken, en zie jullie weer de volgende keer, groetjes Francis 










2 opmerkingen:

  1. Wow....wat gaaf gemaakt Francis.....prachtig papier heb je gebruikt....het is een mooi geheel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi, die kleuren en hoe je het designpapier laat doorlopen

    BeantwoordenVerwijderen

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...