maandag 9 oktober 2023

Merry Christmas

 Hallo allemaal, ik mocht weer een kaartje maken om aan jullie te laten zien , welke ik mocht maken voor hobbyshop Veldmaat

IK had weer van die schattige stempels van Craft Emotions gekregen , daar moest ik gewoon iets mee maken, zijn weer te leuk .
Ik heb papier gebruikt van Craft o Clock , het mooie Christmas treasure papier en daar een kaartje mee gemaakt met 3 ophogingen die steeds een andere kant op wijzen, voor een speels effect .
Op het blog van de groep kunnen jullie ook alle info vinden.
Tot de volgende keer weer , groetjes Francis




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...