maandag 2 oktober 2023

Sneeuwpret

 Hallo allemaal, ik mocht weer een kaartje maken om aan jullie te laten zien voor Hobbyshop Veldmaat 

Ditmaal heb ik gewerkt met het mooie papier van Craft o Clock , Christmas treasure, zulk mooi papier!
Het schattige stempeltje komt van Craft emotions, die brengen iedere keer zulke gave stempels uit, een plezier om mee te mogen werken.
De stans komt van Marianne Design, sneeuwpret, en daarom heb ik zelf wat kleine sneeuwballetjes op de kaart verwerkt, voor een leuk speels effect .
Tot de volgende keer weer, groetjes Francis 
PS, op het blog van de hobbyshop Veldmaat groep kunnen jullie alle info vinden over deze kaart 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...