maandag 23 oktober 2023

Dikke knuffel van mij

 Hallo allemaal, ik mocht weer een kaartje maken met de mooie spulletjes uit mijn DT pakket, wat ik mocht ontvangen van hobbyshop Veldmaat

Ik heb gewerkt met de mooie nieuwe lijn van Marianne design , Welcome fall.Deze past echt bij deze tijd van het jaar !! Vooral het leuke randje wat in het papier zat vond ik zo leuk!

Het plaatje en de stans zijn ook van Marianne design,die kan je echt heel vaak gebruiken met die extra teksten erbij, super !!!
Die toffe paddenstoeltjes zijn van craft emotions, ik vind deze geweldig !!

Op het blog kunnen jullie ook alle info vinden over deze kaart:
Groetjes weer en tot de volgende keer, Francis






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...