zaterdag 21 oktober 2023

Challenge Oktober voor Hobbyshop Veldmaat: Maak een herfstkaart

 Hallo allemaal, het is mijn beurt om jullie een reminder te geven van de lopende challenge in de groep.

Thema dit keer is: Maak een herfstkaart.
Nou met al dat mooie papier en stempels die er zijn, moet dat zeker gaan lukken.
En doen jullie mee en plaatst je jou foto in het album op de facebookpagina , of op het blog(https://hobbyshopveldmaat.blogspot.com), dan maken jullie ook nog eens kans op een toffe prijs
.Dus doe allemaal gezellig mee!!
Mijn kaart heb ik gemaakt met een supertoffe stempel van studio light.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Craft O Clock en heet autumn beauty.
Nou , ik kan je verzekeren, deze is prachtig !!!
Het plaatje is ingekleurd met distress inkt !
Groetjes weer en tot de volgende keer, Francis








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...