maandag 11 september 2023

Bakkie doen ?

 Hallo allemaal, ik mocht weer een kaartje maken uit mijn designteam pakket , wat ik aan jullie mag laten zien .

Ik heb gewerkt met het leuke papier van Piatek Coffee break, wat leuk weer .
IK heb alles gemaakt op de kaart met dit papier .
Op de pagina zelf heb ik een stencil gebruikt van Marianne design waar koffiebonen op stonde, vond ik een erg leuk effect geven !
Craft emotions heeft ook een superleuke stempel waarop staat, bakkie doen, nou hoe toepasselijk zeg !!
Op het blog van de groep kunnen jullie alle verdere info vinden:
Groetjes weer en tot de volgende keer, Francis









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...