dinsdag 12 september 2023

Samen creatief#41

 Hallo allemaal, Amber heeft net haar samen creatief gegeven.

Ik vond hem weer super , en maakte deze ook erg graag!!

Ik heb gewerkt met het papier van Art Alchemy, Enchanted world finding Alice .

Natuurlijk zal ik alten zien wat ik heb gebruikt.

Doen jullie ook met met de bloghop, zodat jullie alle leuke voorbeelden kunnen zien van alle designteam members!

Laat graag een reactie achter, dat vinden we geweldig leuk !

Ik link jullie door naar Amber, en van daaruit komen jullie door naar de andere dames..

Natuurlijk mag je op de pagina van hobbyshop Veldmaat zelf ook een reactie achterlaten!

Wat nog leuker is , is als jullie ook mee gaan doen met deze samen creatief!!

Vanaf 10 deelnemers word er een prijs verloot, hoe leuk is dat !

Op het blog van hobbyshop veldmaat vinden jullie alle linken naar ons allen.

Ik link jullie nog door naar 

Na mijn foto's zal ik laten zien wat ik heb gebruikt, groetjes weer en tot de volgende keer Francis 














2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creatie heb je gemaakt. Prachtig papier ook voor gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Astrid voor je reactie, groetjes Francis

    BeantwoordenVerwijderen

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...