dinsdag 12 april 2022

Samen creatief 24 voor Hobbyshop Veldmaat

 Hallo iedereen, er is net een nieuwe samen creatief geweest op hobbyshop Veldmaat .Alweer nummer 24!

Daaraan verbonden zit een bloghop.

Je hopt van de een naar de ander en reageer je bij ons allemaal, dan maak je kans op een prijs van 10 euro shoptegoed voor hobbyshop Veldmaat 

Hoe leuk is dat !!!

Ik link jullie naar Renate, die ook er een beauty van gemaakt heeft !

Maar eerst zal ik jullie mijn creatie laten zien.

Omdat het zo vlakbij pasen zit, heb ik er een paasthema van gemaakt .

Jullie veel plezier bij het maken en het hoppen en vergeet niet te reageren, anders mis je een kans op de prijs, groetjes weer en tot de vgl keer Francis 







9 opmerkingen:

  1. Oh wat heb je hem mooi opgepimpt echt zo leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook zo mooi met de pareltjes aan het hengsel.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk doosje heb je gemaakt…

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er ook een mooi doosje van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige paascreatie heb je gemaakt Francis....ziet er echt leuk uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht al te hebben gereageerd, maar zie niets terug. Maar vind het een mooie creatie

    BeantwoordenVerwijderen

jij bent van onschatbare waarde

  Hallo allemaal, ik mocht weer een kaartje maken voor Hobbyshop Veldmaat , en wat is er leuker dan een kaartje krijgen met een compliment?...