maandag 11 april 2022

Journal/ fotoboekje

 Hallo allemaal, ik heb voor Hobbyshop Veldmaat weer een project mogen maken .

Ik heb een prachtige mal gebruikt van Essentials van Studio light

Ik heb er een mooi fotoboekje van gemaakt .

Nou ga er maar voor zitten, het zijn flink wat foto's.

De klemmetjes op de pagina zijn niet permanent hoor, die heb ik even vast gezet voor de foto.












Nou, ik hoop jullie te hebben kunnen inspireren tot het maken van deze toffe mal .
Alles is natuurlijk te koop bij https://www.hobbyshopveldmaat.nl/

Voor het gemak staat bij Het blog van  Hobbyshop  Veldmaat alles gelinkt wat ik heb gebruikt.


Groetjes weer , Francis 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk gefeliciteerd

  Hallo allemaal, ik mocht weer een kaartje maken voor Hobbyshop Veldmaat . Em ditmaal was het met het mooie papier van Dutch doobadoo, Ocea...