maandag 18 april 2022

Verjaardags kaart om van te smullen

 Hallo, ik heb voor Hobbyshop Veldmaat weer een kaartje mogen maken 

Ditmaal heb ik een vrolijk verjaardagskaartje gemaakt met allemaal lekkernijtjes erop 

Ik heb het vrolijke papier gebruikt van Piatek, Sugar and spice .

Op de hartjes heb ik glossy accents gebruikt, dat geeft altijd een leuk effect op je kaart 

Op het blog van hobbyshop Veldmaat staan de verdere gebruikte materialen als jullie dat willen weten.

https://hobbyshopveldmaat.blogspot.com/

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden Tot de volgende keer weer, groetjes Francis 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk gefeliciteerd

  Hallo allemaal, ik mocht weer een kaartje maken voor Hobbyshop Veldmaat . Em ditmaal was het met het mooie papier van Dutch doobadoo, Ocea...