dinsdag 9 mei 2023

Samen creatief #37

 Hallo allemaal, deze keer was Rikie aan de beurt om deze mooie samen creatief te maken in de live .

Ze heeft er een hele mooie van gemaakt. 

Samen met de samen creatief is er ook weer een bloghop van start gegaan waarin je alle creaties kan zien die wij als designteam hebben gemaakt .

Laat bij iedereen een bericht achter, dat vinden wij nl harstikke leuk!

Ik zal jullie doorlinken naar Amber 

Van daaruit kunnen jullie verdergaan !

Ik heb mijn samen creatief gemaakt met het geweldige papier van P!3, Sugar and spice.

Heerlijk vrolijk papier met allerlei lekkernijtjes , yummie dus .

Je kan ook best veel kwijt in deze kaart , dus ik zal hem maar eerst eens laten zien .

Onder mijn foto's zal ik het papier even linken, het is zo leuk !!

Groetjes weer en tot de volgende keer weer, Francis 










8 opmerkingen:

jij bent van onschatbare waarde

  Hallo allemaal, ik mocht weer een kaartje maken voor Hobbyshop Veldmaat , en wat is er leuker dan een kaartje krijgen met een compliment?...