maandag 22 mei 2023

Delfts potje thee

 Hallo allemaal, ik mag jullie weer een kaartje laten zien , wat ik mocht maken voor Hobbyshop Veldmaat .

Ik heb een stencil gebruikt van Dutch doobadoo, en daarmee een easel card gemaakt

Ik heb nu het papier gebruikt van Craft Emotions, wat Delft heet .
En dat bracht mij op het idee om de stempel van Craft emotions te gebruiken en daar echt een hollandse draai aan te geven met rood , wit en blauw .
Natuurlijk met blauw als hoofdkleur , want ja , het papier is van Delft.
Ik heb verder met kaart opgeleukt met het gave bloemenstansje van Craft emotions.
Op het blog van hobbyshop Veldmaat kunnen jullie alle info vinden met alle linken naar de producten .
Fijne dag nog en groetjes Francis






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...