dinsdag 11 april 2023

Bloghop voor de samen creatief #36

 Hallo allemaal, Anneke heeft dit keer de live gegeven voor de samen creatief #36

Het is echt weer een leukerd geworden.

Dus doe lekker mee met de samen creatief , plaats je foto in de map op facebook.

Bij 10 of meer deelnemers wordt er een prijs verloot .

Ook is het leuk als jullie mee hoppen met de bloghop.

Laat bij alle deelnemers een bericht achter , dus ook bij hobbyshop Veldmaat zelf . 

Ik ga jullie doorlinken naar Amber 

Maar eerst over mijn samen creatief, ik heb gewerkt met de allereerste lijn van Jenine, dat is echt al een oudere lijn, maar ik moet ook echt wat gaan opmaken qua papier.

Dit was absoluut geen straf, vind alle lijnen van Jenine prachtig, dus ook deze, en heerlijk roze !

Nou jullie veel plezier bij zowel het hoppen als het maken van deze leuke samen creatief!

Groetjes weer en tot de volgende keer, Francis 








4 opmerkingen:

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...