dinsdag 14 maart 2023

Samen Creatief 35

 Hallo allemaal, wat was die weer leuk he, de samen creatief  35 .

Amber heeft er echt een geweldige kaart van gemaakt, en ik vond dat vlechten zo ontzettend leuk !!

En dan die surprise door aan de lintjes te trekken.

Ik heb ervoor gekozen om daar twee stempeltjes te plaatsen .

Echt super he !!!! 

Dus ik hoop dat er een grote deelname is !!

Vanaf 10 personen die hun creatie n het album plaatsen op facebook , wordt er een prijsje verloot !.

Natuurlijk is er ook weer de bloghop ,laat bij alle designteam leden een reactie achter 

En natuurlijk ook bij hobbyshop Veldmaat zelf !

Ik link jullie door naar AMBER  zelf, van daaruit kan je verder hoppen !!

Nou, hier dan mijn samen creatief, ik heb gewerkt met het mooie papier van scrapboys Moments.

Hoop dat jullie het ook een mooie vinden, groetjes weer en tot de volgende keer, Francis 












7 opmerkingen:

  1. Oh wat supermooi is deze kaart. Ook al zo romantisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Francis, en precies papier wat bij je past. Ja deze creatie is echt geweldig ik ga hem zeker ook maken, heeft Amber goed gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, en zeker waar , ben dol op dit soort papier,en ben heel benieuwd naar jou creatie hoor, groetjes Francis

      Verwijderen
  3. Ook jouw kaart is werkelijk prachtig Francis....heel mooi papier heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

jij bent van onschatbare waarde

  Hallo allemaal, ik mocht weer een kaartje maken voor Hobbyshop Veldmaat , en wat is er leuker dan een kaartje krijgen met een compliment?...