zaterdag 18 maart 2023

Reminder lopende Challenge bij Hobbyshop Veldmaat, gebruik een tulp op je kaart

  Goedemorgen., het is mijn beurt om jullie een reminder te geven voor de lopende challenge bij Hobbyshop Veldmaat 

Het thema dit keer is gebruik een tulp op je kaart.

Ik vind het een superleuk thema!

Ik heb een stans gebruikt van Studio light en iets anders gestanst omdat ik de tulp in het midden wilde hebben.

Als papier heb ik het vrolijke papier gebruikt van Piatek, hello spring.

Daar staan al tulpen op, dus dat was helemaal makkelijk!

Als jullie mee willen doen , plaats dan je foto in het challenge album op de facebook pagina van HobbyShop Veldmaat . 

Bij voldoende inzendingen wordt er een prijs verloot!

Dus doe lekker mee , zou ik zeggen!

Groetjes weer en tot de volgende post, Francis 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk gefeliciteerd

  Hallo allemaal, ik mocht weer een kaartje maken voor Hobbyshop Veldmaat . Em ditmaal was het met het mooie papier van Dutch doobadoo, Ocea...