dinsdag 14 februari 2023

Samen creatief #34

 Hallo allemaal, het was deze keer mijn beurt om de samen creatief #34 live te mogen geven.

Ik hoop dat jullie hem leuk vonden en dat er veel mensen mee gaan doen. 

Als er 10 of meer mensen hun creatie inleveren, dan maak je kans op een prijs!

Aan deze samen creatief is ook een bloghop verbonden. Hop naar alle DT Leden en laat overal een bericht achter.

Dus ook op de pagina van Hobbyshop Veldmaat zelf .

ik ga jullie in ieder geval doorlinken naar het blog van Amber

Mijn creatie heb ik met een wat oudere lijn gemaakt, Soulmates van Craft O Clock, echt in love papier, vooral de roze telefoon op mijn doosje, maar dat terzijde....

Ik hoop dat jullie lekker mee gaan doen!!!. 

En vergeet dan niet om je foto's te plaatsen in de juiste map op facebook voor het prijsje.

Groetjes weer, Francis 








12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt en ja ook in onze favo kleuren. Je doet het zo gezellig die live en dan je lieve gezin die je bijstaat als het moet, heerlijk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dankjewel Elly, leuk om dit zo te lezen! En inderdaad mijn maatje in alles, en zelfs de jongste helpt mee, en geloof mij een uur zijn mond houden is heel moeilijk voor hem hihi XXX

      Verwijderen
  2. Wauw prachtige creatie. Mooi in deze zachte kleuren ik kan dinsdag avond nooit kijken. Maar kijk het zeker terug en ga het ook maken.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Voor je leuke reactie en nog leuker dat je ook mee gaat doen!! Ik kijk zelf ook dingen later na hoor . Lukt mij ook niet altijd hoor . Zie je mooie creatie wel verschijnen in de groep he, groetjes Francis

      Verwijderen
  3. Prachtige creatie heb je gemaakt, Francis. Met schitterend designpapier. Heel goed gedaan. Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Renate, ben zelf ook dol op dit papier , groetjes terug he, Francis XX

      Verwijderen
  4. Wat mooi geworden. Zo’n stijlvol geheel,.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie. Hele mooie kleuren. Groetjes, Catrien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heb je live nog niet gezien door te veel dingen maar wat ik hier zie is erg gaaf geworden hoop 1 deze dagen er rustig voor te gaan zitten om te kijken en hem te maken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan gebeuren toch, ik kan ook niet altijd alles zien hoor. Hopelijk vind je een lekker momentje voor jezelf . En anders blijft die staan op het you tube kanaal , groetjes Francis

      Verwijderen

Congratulations

  Hallo allemaal, ik mocht weer een kaartje maken voor Hobbyshop Veldmaat. Ditmaal met het prachtige papier van Mintay, Always and forever. ...