maandag 23 januari 2023

Theepotje als bonbon schaaltje

 Hallo allemaal, ik mag jullie weer een projectje laten zien, wat ik mocht maken voor hobbyshop Veldmaat

Ik heb een theebonbon doosje, of wat je er zelf in wil stoppen gemaakt.
Het theepotje is van een stencil van dutch doobadoo.
Van de mooie vlinders was nog een andere lijn van the paper boutique, nl Vintage botanical, die heb ik ervoor gebruikt.
Je kan deze leuk zetten bij het theebewaardoosje wat ik vorige week had gemaakt
Alle verdere info kunnen jullie vinden op de facebookpagina van ede groep en op het blog van hobbyshop Veldmaat
Tot de volgende post weer, groetjes Francis







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...