maandag 30 januari 2023

screwed up ....no you nailed it !!!

 Hallo allemaal, ik mocht weer een kaartje maken voor hobbyshop Veldmaat .

Ditmaal mat een grappige stempelset van Craft Emotions .

Wat een leuke kereltjes zijn het het he , moest wel even nadenken, wat ga ik er nu mee maken?

Maar toen kreeg ik toch een idee door de teksten die erbij stonden, screwed op   NO you nailed it.

Die is altijd leuk om te ontvangen.

De toffe letters komen van het alfabet  van dutch doobadoo, en zijn in vele varianten te gebruiken, bijv  BDAY en daar dan een stempel voor is harstikke leuk .Of BOO bij een halloween kaart . Ze zijn iig tof en ook te koop in cijfers !!

Alle verdere info kunnen jullie vinden op de facebookpagina van Hobbyshop Veldmaat, en natuurlijk ook op het blog van hobbyshop Veldmaat 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...