maandag 5 december 2022

For you

 Hallo allemaal, op deze leuke dag ik jullie een kaartje laten zien , wat ik mocht maken voor Hobbyshop Veldmaat 

Ook al is het Sinterklaas, heb ik toch een ander kaartje om aan jullie te laten zien .

Ik had in mijn DT pakket nl geweldig papier van Scrapboys Moments, en dat in combinatie met het pakket met de knip elementen erbij , prachtig toch alles zo bij elkaar .

Ook heb ik een stencil gebruikt van Dutch doobadoo. 

Al deze mooie spulletjes zijn natuurlijk te koop bij Hobbyshop Veldmaat 

Op de facebook pagina en op het blog staan alle producten gelinkt voor jullie!

Fijne dag en groetjes Francis en tot de volgende post weer 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...