zaterdag 19 november 2022

Challenge Hobbyshop Veldmaat November

 Hallo allemaal, het is mijn beurt om jullie een reminder te geven voor de lopende challenge bij Hobbyshop Veldmaat .

Het thema voor november is kerst, nou , dat moet toch gaan lukken in deze tijd van het jaar

Ik ben aan de slag gegaan met de geweldige kerstlijn van Marianne design.

Voor meer info over de gebruikte materialen verwijs ik jullie naar het blog van de shop.

Wil je meedoen, vergeet dan niet om op de facebook pagina je foto in het album te plaatsen.

Alleen dan maak je kans op een prijs !

Hier is dan mijn tag, FIJNE DAG EN GROETJES WEER, FRANCIS 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...