dinsdag 8 november 2022

Bloghop samen creatief #31

 Hallo allemaal, Anneke van Hobbyshop Veldmaat heeft net een geweldige live gedaan voor de samen creatief 31!.

We vinden het super als jullie natuurlijk allemaal gaan meedoen, en lekker je project gaan showen!

Maar zoals altijd is er ook weer een bloghop die samenhangt hiermee.

Laat bij iedereen een reactie achter op het blog van elk designteamlid, en doe dat ook bij hobbyshop Veldmaat zelf.

Alleen dan maak je kans op 10 euro shoptegoed in de webwinkel.!

Jullie zijn bij mij begonnen, en ik link jullie door naar Renate , van daaruit stuurt zij jullie door naar ons allemaal.

Veel succes allemaal !!

Mijn samen creatief heb ik gemaakt met de papieren van Jenine:s mindfull art collection  , the inner peace collection 

Ik ben er dol op , prachtig papier met mooie elementen, waar je in kan knippen ..Onderaan mijn bericht staat de link naar dit prachtige blok!!

Nou, ben benieuwd naar jullie creaties en reacties, groetjes Francis , en hop ze !!










18 opmerkingen:

  1. Een hele mooie samen creatief. Dank je wel voor het mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een prachtige creatie heb je van het Samen Creatief gemaakt. Ik kijk mijn ogen uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, het was ook een te gek patroon weer , groetjes Francis

      Verwijderen
  4. Hij is super Francis, ik hou ervan. Ik ga snel doorhoppen, kon niet meekijken gisteravond dus reuze benieuwd wat de rest er allemaal van gemaakt heeft.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, hopelijk veel inspiratie opgedaan, groetjes Francis

      Verwijderen
  5. Wow....prachtige creatie Francis.....ben er helemaal weg van!
    Je hebt ook heel mooi papier gebruikt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende creatie. Het papier is echt zo mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie creatie en prachtig designpapier……

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig wat zitten hier veel mooie details verwerkt.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. erg mooi ook met het papier uit de jma hou van de kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel , vind dit ook prachtig papier, groetjes Francis

      Verwijderen

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...