zondag 18 september 2022

Samen creatief 29

 Hallo allemaal, ik mocht de afgelopen samen creatief live geven op de pagina van Hobbyshop Veldmaat .

Ik ben deze kaart met de live begonnen, en ik heb hem afgemaakt , dus ik mag hem laten zien !

Voorop een mooie bloementoef gemaakt en de losse roosjes zijn van Scrapberrys

Het gebruikte papier is van Maja Design denim &girls

Je kan nog tm dinsdag meedoen om dit mooie patroon te maken als je naar de facebook pagina gaat van hobbyshop Veldmaat.

Op you tube staat ook het filmpje van deze live op de pagina van de shop .

Nou hier is die dan, ik vind hem zelf prachtig geworden, hopelijk jullie ook , groetjes Francis 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk gefeliciteerd

  Hallo allemaal, ik mocht weer een kaartje maken voor Hobbyshop Veldmaat . Em ditmaal was het met het mooie papier van Dutch doobadoo, Ocea...