maandag 12 februari 2024

Jij verdient een dikke knuffel

 Hallo allemaal, ik mocht weer een kaartje maken om aan jullie te laten zien,wat ik weer mocht maken voor Hobbyshop Veldmaat .

Ditmaal met het prachtige papier van Studio light -Scrap unlimited.

Ik was meteen gevallen voor de mooie klaproos op het papier , en als je dan een klaproos als stans erbij krijgt, ja , dan maak je die er zeker bij .
Ook vond ik de stempel van de vlinders er weer mooi bij passen.
Het kaartje als basis is gemaakt met een dutch doobadoo stencil .

Op het blog van de groep kan je ook alle informatie vinden.
Groetjes weer en tot de volgende keer , Francis




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...