maandag 15 januari 2024

Mr & Mrs

 Hallo allemaal, ik ga deze week nog even door in het bruidsthema

Natuurlijk heb ik kaartje weer mogen maken voor Hobbyshop Veldmaat !.

Craft emotions had zulke leuke stempels en stansjes, daar moest ik gewoon nog iets mee maken!
Ik heb een mal gebruikt van Dutch Doobadoo, en daar het mooie papier van Piatek, Stitched with love in verwerkt!
Ik vond het een leuke effect geven om op 1 ring een pareltje te plakken, dan geef je de stans net iets extras.
Maar die hebben jullie vast en zeker allemaal in jullie hobbyspulletjes zitten.

Op het blog van de groep kunnen jullie nog meer informatie vinden:
Groetjes weer en tot de volgende keer , Francis XX





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...