zaterdag 16 december 2023

Challenge bij Hobbyshop Veldmaat voor December: Gebruik een rendier op je kaart

 Hallo allemaal, vandaag is het mijn beurt om jullie de reminder te geven van de lopende challenge bij Hobbyshop Veldmaat

Dat is voor deze periode: verwerk een rendier op je kaart .
Hoe je hem maakt maakt niet uit, maar ik zou wel lekker je kaart hier in de groep zetten in het challenge album.
Elke maand word er nl een winnaar gekozen, dus zeker de moeite om mee te doen !!
Ik heb gewerkt met de mooie lijn van Vintage christmas , en mijn slimline kaart eerst bewerkt met inkt en stencil .
Op het blog van de groep kan je meer informatie vinden:
Fijne dag nog iedereen en groetjes Francis



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...