maandag 28 augustus 2023

Album met fotocamera en plek voor veel foto's

 Hallo allemaal, ik mocht weer een creatie maken voor Hobbyshop Veldmaat om aan jullie te laten zien.

Ik heb ditmaal een album gemaakt met een stencil van Dutch doobadoo.
Dus eigenlijk steeds deze opnieuw overgetrokken en zo een flink aantal pagina's gemaakt
Ik heb weer voor de fotoplek een camera erop gezet, en Craftlab van studio Light had weer een harstikke leuke set met allemaal tags en tabs.
Het papier is van Craft emotions London heet dit , echt supervrolijk papier is dit !!
Ook die heb ik in het album gebruikt, en zal ook zeker een van mijn favorieten worden!!
Ik heb het album vastgezet met ringen en vond het leuk om daar wat lintjes aan te binden.
Op het blog van de groep kunnen jullie ook alle info vinden:

Groetjes weer en tot de volgende keer, Francis









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...