vrijdag 28 juli 2023

Project design team Dag Hobbyshop Veldmaat

 Hallo allemaal, ik wilde jullie graag het project laten zien wat we gemaakt hebben op onze designteam dag van afgelopen zondag.

Rikie heeft dit supergave project bedacht voor ons.

We hadden zoveel te doen op die dag, daarom heb ik hem op mijn gemak afgemaakt.

Ben er zo blij mee!!
In het fotoalbum kan ik nog lekker wat foto's gaan verwerken!
Het papier wat ik heb gebruikt is van Lemon craft en heet Secret Garden.
Op het blog Van hobbyshop Veldmaat kunnen jullie ook alle info vinden:
Fijne dag nog voor jullie , groetjes Francis











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...