dinsdag 11 juli 2023

Mijn uitvoering van de samen creatief #39

 Hallo allemaal, en welkom bij de bloghop voor de samen creatief .

Ik ga jullie doorlinken naar Amber, zij heeft ook deze leuke samen creatief verzorgd !!

En hoe geweldig  is die wel niet!!

Maar kijk ook zeker even naar de andere design team leden.

We zouden het super vinden als jullie overal een reactie zouden achterlaten!

Maak je ook de creatie, plaats hem dan in de desbetreffende map en maak kans op een shoptegoed

ter waarde van 10 euro!!

Maar eerst zal ik jullie mijn creatie laten zien.

Ik had nog zoveel papier over van mijn eigen samen creatief, dat ik deze creatie ook hiermee heb gemaakt.

Ik heb een blok gebruikt van Studio light , Sunny Summer , deze is helaas niet meer leverbaar ......

Maar er is genoeg ander papier in de shop om deze in je eigen smaak te maken .

Nou hier is die dan !!!

Tot de volgende keer weer, groetjes Francis 










10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig voorbeeld. En super mooi papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,
    opnieuw een mooie variant op de live, de bloemen springen in het oog, heel fris. de foto, waar de kaart openstond, is een interessant gegeven, volgens mij.
    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie hoor en natuurlijk groetjes terug, Francis

      Verwijderen
  3. Geweldig mooi. In dit mooie papier k9mt dit model prachtig tot zijn recht.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi papier hiervoor 🤗. Ik heb ook nog veel liggen en heb nu al keuzestress 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, en snap ik hoor, er komt zoveel uit ook, heel veel moois, en dat is lastig kiezen.......

      Verwijderen
  5. Ook dit is heel erg mooi....je heb weer heel ander papier gebruikt waardoor het er net iets anders uitziet....zo leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

ATC Cards

  Hallo allemaal, ik mocht weer iets maken voor hobbyshop Veldmaat. Ik vond dit zulk leuk papier met kleine kaartjes en elementjes, dat ik d...