donderdag 8 juni 2023

Samen creatief 38

Hallo allemaal, ik wil jullie even een reminder geven voor de live die ik volgende week dinsdag  13 juni ga geven om 19:00 uur op de pagina van hobbyshop Veldmaat .

Ik heb ook een you tube filmpje gemaakt en daarin snijd ik het papier en laat het geweldige studio light pakket zien. Deze is ook aan te schaffen nog in webshop .Klik op de linken om bij beide te komen!

Ik hoop dat jullie lekker met mij mee gaan doen, supergezellig, tot dan, groetjes Francis 




1 opmerking:

  1. de reminders zijn altijd interessant! bedankt om deze gegevens , afmetingen voor de samen creatief op je blog door te geven.
    Succes met je live !
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...