maandag 6 maart 2023

Groetjes

 Hallo allemaal, soms krijg je spulletjes in je designteam pakket , en dan denk je gelijk ohhh wat cute.

Dat had ik zeker met deze stempel van Craft emotions, wat een leuke olifantjes zitten er bij deze stempel.
Daar moest natuurlijk ook lief papier bij, en ik heb gebruikt Piatek sugar and spice .
Ik heb ook de mal triptych foldart gebruikt van Dutch Doobadoo, maar alleen het midden stuk daarvan gebruikt.
En ik vond een shaker hier zeker bij passen.
Alle verdere info kunnen jullie vinden op de facebook pagina van hobbyshop Veldmaat en natuurlijk op hun blog
Fijne dag nog allemaal , groetjes Francis







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...