zondag 19 februari 2023

Samen creatief #34 Reminder

 Hallo allemaal , afgelopen 14 februari heb ik de live verzorgd voor de samen creatief op hobbyshop Veldmaat .

Ik heb het doosje gemaakt met het mooie papier van Piatek  Birdhouse .

De live is nog terug te vinden op het you tube  kanaal van Hobbyshop Veldmaat.

Jullie kunnen nog t/m 21 februari meedoen om een prijs te winnen

Er zijn nog een aantal pakketjes te koop in de webwinkel . en er zit zoveel bij dit pakket dat je wel meerdere doosjes kan maken . 

Het is echt geweldig papier!!!

Maar hier is dan mijn doosje , ik vind hem zelf superleuk geworden.

En allemaal op naar de volgende samen creatief #35, deze gaat verzorgd worden door Amber  op dinsdag 14 maart om 19.00.

Fijne dag nog en groetjes Francis 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...