maandag 9 januari 2023

Van harte

 Hallo allemaal, ik mocht weer een kaartje maken voor Hobbyshop Veldmaat en ditmaal met het prachtige papier van Craft o Clock vintage chique..

Wat brengen hun de laatste tijd toch prachtig papier uit , vinden jullie ook niet ?

Ik heb een stencil gebruikt van dutch doobadoo.
En ipv het kaartje heel te laten heb ik er een drieluik van gemaakt met een tag erin .
Ik zal de gebruikte producten voor jullie linken hieronder, want ik heb aardig wat gebruikt .
Dat schattige hartje, het mini envelopje en de kus komen van een stansjesset van Craft emotions
Die is echt geweldig!!

Tot de volgende post weer, groetjes Francis
Alles is natuurlijk te koop bij hobbyshop Veldmaat, en de linken naar alle producten staan op hun blog en op de facebook pagina van hobbyshop Veldmaat
Maar eerst show ik jullie wat ik heb gemaakt !






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...