maandag 16 januari 2023

Theezakjes houder

 Hallo allemaal, ik mocht weer iets maken om aan jullie te laten zien. Ik ben dol op vlinders, zou bijna zeggen wie niet ..., maar ik wilde een meer blijvend iets maken .

Daarom heb ik dit theezakjes bewaardoosje gemaakt .
Erboven op een leuke tekst en een melding met tekst als de thee op is .
Het papierblok wat ik heb gebruikt , daar zitten natuurlijk ook vlinders op , echt zo leuk .
Natuurlijk is alles te koop bij de hobbyshop Veldmaat.
Zowel op hun facebook pagina als op het blog van hobbyshop Veldmaat staat alles gelinkt!
Fijne dag iedereen en groetjes weer, Francis en tot de volgende post weer !!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...