zaterdag 24 december 2022

Reminder voor de lopende challenge bij Hobbyshop Veldmaat

 Hallo allemaal, het is mijn beurt om jullie de reminder te geven van de challenge.

Het thema dit keer is winter, dus dat moet gaan lukken toch !

Ga dan naar de facebookpagina van hobbyshop Veldmaat, en doe nog gezellig mee!!

IK heb een winterse Slimline kaart gemaakt met een stencil van dutch doobadoo.

Ik heb echter alleen de grote stukken gebruikt zodat ik drie pockets kreeg 

Daarin heb ik zes winterse tags gedaan !!.

Op het blog en op facebook staan alle gebruikte producten.

Groetjes weer en tot de volgende keer, Francis !!






2 opmerkingen:

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...