maandag 5 september 2022

Babykaartje sweet ballet

 Hallo allemaal, soms heb je papier waarvan je zegt YESSS, nou dat is dit papier zeker!

Sweet ballet van Scrapboys is zo cute!!

Ook heb ik op de kaart een stans gebruikt van studio light .

Daar heb ik hello world mee gestanst en de voetjes uitgestanst en verwerkt in de shaker die ik op de kaart heb gemaakt .

De losse elementen heb ik uit het papier geknipt .

Ik vind deze zo leuk , hopelijk jullie ook !

Info over deze kaart kunnen jullie verder vinden op het blog van Hobbyshop Veldmaat 

Groetjes weer en tot de volgende keer, Francis 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...