dinsdag 12 juli 2022

Samen creatief 27

 Hallo allemaal, het is weer tijd voor de samen creatief, ditmaal gegeven door Rikie.

En wat heeft ze weer een leuke bedacht!!

De samen creatief hangt ook samen met een bloghop.

Begin bij Hobbyshop Veldmaat, en hop dan stuk voor stuk alle teamleden af, en laat overal een reactie achter, dus ook bij de hobbyshop Veldmaat!! 

Ik geef jullie de link naar  Renate ,en bij haar staat ook weer een link naar de volgende.

Je maakt dan kans op een shoptegoed van 10 euro in de winkel, hoe leuk is dat !!

Dus veel plezier bij het hoppen!!!

Ik heb mijn samen creatief gemaakt met het gave papier van Craft o Clock seaside greetings

Tot de volgende post weer , groetjes Francis en vergeet niet een reactie achter te laten !!








16 opmerkingen:

  1. Ook mooi …..met papier wat je nu veel tegenkomt….leuke details….

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Deze creatie is ook super mooi.
    Prachtig papier.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig gemaakt. Heel erg mooi papier. Groetjes, Catrien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige uitvoering en heel mooi papier!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow super mooi gemaakt. Heb nu al een paar gezien en heel stiekem vind ik dit toch wel de leukste.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. HIHI, dankjewel voor je compliment, groetjes Francis

      Verwijderen
  6. Een mooie zomerse creatie heb heb je ervan gemaakt. Prachtig papier ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. Dankjewel, heb gelijk het mooie weer er bij besteld voor je, groetjes Francis

      Verwijderen
  8. Wat een schitterend papier heb jij er voor gebruikt. Prachtig resultaat.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...