maandag 25 juli 2022

Een kaart vol lekkernijen

 Hallo allemaal, toen ik het mooie papier kreeg van Piatek Around the table, vond ik het zo zonde om erin te snijden, vond het zo mooi.

Maar toen zag ik een vel met allemaal ronde plaatjes en dacht , he, die kaart , ja, die wil ik al zolang maken! .

Dus het werd twee vliegen in een klap , en zo is deze kaart ontstaan. 

Hoop dat jullie hem ook mooi vinden !!!

 Op het blog van hobbyshop Veldmaat staan de gelinkte producten:

https://hobbyshopveldmaat.blogspot.com/

Groetjes weer en tot de volgende post, Francis 










 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...