dinsdag 14 juni 2022

Samen Creatief nummer 26

 Hallo Allemaal , er is weer een leuke samen creatief gegeven, ditmaal door Miranda.

Aan de samen  creatief is ook een bloghop gebonden. 

Laat bij hobbyshop Veldmaat en alle designteam leden een bericht achter om kans te maken op die leuke prijs van 10 euro shoptegoed .

Zou je het leuk vinden om mijn blog ook te gaan volgen, dat zou ik super vinden! Francis 

Ik link jullie door naar het blog van Renate en zo komen jullie als je bij hobbyshop zelf begint uit bij ons allen . Veel plezier bij de hop , groetjes Francis 

Hieronder zien jullie mijn creatie , ik heb een leuk blok gebruikt van Studio light Essentials mixed paper pad 

SL-ES-MPP15















20 opmerkingen:

  1. Wat super mooi gemaakt. Zulke leuke zachte kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart, zo fleurig. Groetjes, Catrien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige boxcard heb je gemaakt. Super mooie elementen ook.
    Was nog geen volger van je. Maar uiteraard geworden.
    Fijne dag
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te horen, dankjewel.Jij ook een fijn e dag en groetjes terug , Francis

      Verwijderen
    2. Natuurlijk ben ik jou ook gaan volgen

      Verwijderen
  4. Heel erg mooi in deze kleuren!
    Heb me ook meteen als volger aangemeld!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en leuk dat je me bent gaan volgen ook , groetjes Francis

      Verwijderen
    2. Ik ben jou ook gaan volgen hoor !!

      Verwijderen
  5. Wat weer een andere creatie hé …wat DS papier kan doen…..schitterend…..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeg dat he , papier kan zo mooi zijn ! Groetjes Francis

      Verwijderen
  6. Wat een gezellige box kaart heb jij gemaakt Francis!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Francis deze box kaart, en lekker in het roze ik hou ervan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en ja blijft mijn favoriete kleur , groetjes terug, Francis

      Verwijderen
  8. Een mooie creatie gemaakt en prachtig papier. Mooie bijpassende plaatjes en een prachtige tekst erop verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

jij bent van onschatbare waarde

  Hallo allemaal, ik mocht weer een kaartje maken voor Hobbyshop Veldmaat , en wat is er leuker dan een kaartje krijgen met een compliment?...