maandag 30 mei 2022

Shopping bag

 Hallo iedereen , ik mocht voor de hobbyshop Veldmaat weer een project maken .

Dit maal heb ik een stencil van Marleen gebruikt, die 2 x gestanst , daar een tussenstuk tussengezet, en voila, tasje klaar .Zoals je ziet is er best wat ruimte , dus je kan ook iets leuks in het tasje stoppen, wat lekkers of een cadeaukaart voor shoptegoed, thee.

Ik heb het geweldige papier gebruikt van Marianne Design van Fabulous, naam zegt het al !!!Dit  is precies waar ik van hou !!!

Voor de gebruikte producten verwijs ik jullie naar het blog van hobbyshop Veldmaat, daar staan de linken en kom je direct in de webshop terecht .

https://hobbyshopveldmaat.blogspot.com/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een kaartje is leuker dan een appje

  Hallo allemaal, wat had ik weer leuke knipplaatjes in mijn Designteam pakket. Ben dol op zeediertjes, dus ben er heerlijk voor gaan zitten...